Доска объявлений Украины

Категория каталога статей:

Техніка продажів

Початківцям продавцям - консультантам, важко відразу засвоїти всі ази техніки продажів. Особливо, якщо їх цьому не навчають.

Але в наш час, будь-яка розвивається компанія, що займається продажем товарів або послуг, проводить навчання своїх співробітників, і продавці займають одну з найважливіших сходинок в цьому процесі. Адже від їх знання техніки продажів, товару або послуги, від їх грамотного спілкування з клієнтами, безпосередньо залежить дохід компанії.

Навчання відбувається в випробувальний термін, який може становити від одного місяця - до трьох. Техніка продажів, у різних компаній, може відрізнятися - все залежить від продукту або продається послуги. Але основа будь-якої техніки продажів, залишається зрадою.

 

  •     Пошук клієнтів.
  •     Вибудовування відносин.
  •     Кваліфікація.
  •     Презентація.
  •     Залагодження заперечень.
  •     Продаж.
  •     Завершення операції.


Новачкові в продажах, потрібно насамперед навчитися вступати в контакт з клієнтом, і вчитися у своєму розпорядженні його до себе, вибудовуючи хороші відносини. Потрібно бути зацікавленим в клієнті, і щиро хотіти йому допомогти. Потрібно менше говорити, а слухати більше - так людина буде більше відкриватися.

Другим кроком, буде навчання тому, як потрібно грамотно і ввічливо кваліфікувати клієнта, тобто, з'ясувати його потреби і бажання. На цьому етапі і на всіх наступних, потрібно заздалегідь планувати свої дії. Для того щоб дізнатися що дійсно хоче клієнт, потрібно задавати заздалегідь підготовлені і завчені питання. Чому він хоче це придбати? Коли? Звичайно, питання залежать від того який продукт або товар ви продаєте. Але результат кваліфікації всюди один - точно знати, що хоче клієнт.

Третій крок - презентація. Її потрібно зробити діалогом. Розповідаючи про властивості і користь від товару або послуги, завжди запитуйте клієнта, про те, що він думає з цього приводу, чи подобається йому це, яке його думку про це, чи є що - то, що не влаштовує його і т.д. Презентація повинна бути хвилюючою, захоплюючою, емоційної, так щоб вона підходила по ситуації і відповідала клієнту. Потрібно залучати все п'ять почуттів клієнта: зір, слух, нюх, дотик, смак. Потрібно демонструвати клієнту, яку користь принесе для нього цей продукт, а не просто говорити про нього. Потрібно зробити так, щоб клієнт уявив собі, що він вже купив цей продукт. Для цього можна використовувати слова "уявіть собі" та інші.

Четвертий крок - залагодження заперечень, один з найважливіших моментів у техніці продажів. Він може настати і раніше кваліфікації та презентації. Наприклад, людина дізнався ціну продукту, може відразу сказати немає, і потрібно бути готовим і до такого повороту справ. Коли клієнт говорить немає, потрібно з'ясувати чому так відбувається. Для цього потрібно з цікавістю задавати проясняють питання: поясніть мені чому? Розкажіть мені про це? Що ви маєте на увазі? Уважно вислухавши, потрібно підтвердити сказане: Розумію. Цікавий момент. Я бачу, що ви маєте на увазі. Я б, мабуть, відчував те ж саме. Після цього, можна сказати наступне: Давайте я надам вам більше інформації. Або - можу я висловити свою точку зору? Потім потрібно надати більше інформації і пояснити клієнтові, яку користь він отримає, коли придбає це. Після цього, потрібно з'ясувати, що думає або почуває клієнт про покупку. Для цього ми знову ставимо запитання: Що ви думаєте про це? Яка ваша думка зараз? Якщо і після цього, клієнт не змінив своєї думки, потрібно повторно надати йому інформацію, про ту користь, яку він отримає від придбання продукту. Якщо ж клієнт змінив свою думку, потрібно задати йому такі погоджують питання: Ви розумієте, що я мав на увазі? Сходитися чи це до ваших потреб?

П'ятий крок - завершення угоди. Тут потрібно зробити так, щоб клієнт купив наш продукт швидко і гладко. Якщо ви відчули що клієнт готовий до покупки, можна задати йому наступні питання: Чи є у вас ще якісь - то питання? Може, є що - то ще, про що ви б хотіли отримати більше інформації? Якщо ж клієнт не готовий до покупки, дізнайтеся, що він думає, дізнайтеся його сумніви і заперечення, щоб можна було залагодити їх, повернувшись до четвертого кроку - Улагоджування заперечень.

В теорії все перераховані дії техніки продажу прості і зрозумілі. Але на практиці - щоб застосувати все це, потрібно буде добре постаратися. Новачкам потрібно потихеньку, просуватися від першого кроку до останнього, покращуючи кожен день свої досягнення і відточуючи техніку продажів. Потрібно завчити всі варіанти, як питань, так і відповідей, постійно їх тренувати, для вироблення впевненості в собі. Потрібно розвивати в собі вміння будувати хороші відносини з будь-якими людьми, і зробити це своєю звичкою. Потрібно навчитися ставити головні питання - і зробити це також своєю звичкою. Потрібно навчитися розуміти людей, їх проблеми та намагатися допомогти їм. Свої результати і досягнення, необхідно записувати і відслідковувати, для свого професійного зростання.

Категория Бизнес и Финансы
Дата размещения22.02.2019
Еще статьи из данной категории
Предыдущие статьи Следующие статьи
Категории каталога статей
Авторизація
Категорії
Прогноз погоди
Благодійність
Шановні користувачі!
Оголошенням які публікуються з метою збору коштів на лікування (реабілітацію) дитини (дітей) - "Пріоритетний-статус" надається безкоштовно.
Після розміщення зв'яжіться з нами, в листі обов'язково вкажіть посилання на оголошення і номер телефону вказаний в оголошенні.
Самостійно допомогти хворим дітям Ви можете на сайті Української біржі благодійності
Рейтинг лучших досок объявлений